ارسال و حمل کالای شما

کالای شما ممکن است در زمانهای متفاوت بسته به ایام هفته و روزهای کاری، حجم کالا و فاصله مکانی شما تا فروشنده به دستتان برسد.

اگر کالا از فروشنده ای در شهر یا محدوده ای که زندگی می کنید، ارسال شود بسته به انتخاب "روش تحویل" شامل پیک موتوری - وانت بار شهری - کامیونت شهری و برون شهری از دو ساعت تا دو روز پس از تاييد پرداخت، کالا ارسال خواهد شد. مگر شما روش هاي ديگري را براي ارسال کالای خود انتخاب کنيد(مانند تاکسی تلفنی، اتوبوس برون شهری ، سواری کرایه جاده ای و هواپیما ) که ممکن است زمان ارسال کاهش یا افزایش یابد.

شما به هرنوع شيوه‌ی حمل که انتخاب کنيد، شماره‌ی پيگيري مرسوله براي شما ارسال خواهد شد.

هزينه هاي ارسال شامل هزينه هاي بسته بندي و پست یا هزینه های بسته بندی در کارتن یا کادو پیچی مي شوند که تعرفه ها بررسي و اعلام خواهد شد.البته پيشنهاد مي کنيم سفارشات خود را در يک گروه جمع آوري کنيد تا ارزانتر بدست شما برسد.

گاهی ممکن است نتوانيم دو سفارش مجزا را با هم در يک گروه ارسال نمائیم که بایدجداگانه بسته بندی و ارسال گردد که هزینه آن جداگانه محاسبه خواهد شد.

بسته ها با تاييد خود شما ارسال مي شوند. چنانچه این بسته ها شکننده باشند، مسئولیت آن بعهده حامل کالا میباشد.اگر خسارتی به بسته های ارسالی وارد شود، چنانچه بیمه باشند، خسارت میبایستی طبق تعهد بیمه وحمل کننده کالا پرداخت گردد.

اگر کالا توسط پست بدست شما میرسد قبل از تحویل حتما از صحت بسته بندی کالا اطمینان حاصل نمائید و سپس کالا را تحویل بگیرید. بسته بندی کالایی که باز و مصرف شود، شامل مقرراتی که در بخش "قوانین خرید و نکات حقوقی" آمده، خواهد شد.  

کالایی که بدست شما میرسد چنانچه گارانتی داشته باشد، شامل قوانین گارانتی کننده آن کالا میباشد، بنابراین میبایستی جهت پیگیری گارانتی با گارانتی کننده کالا تماس حاصل نمائید.


تماس با ما

خط‌های ویژه ما 24 ساعت هفته پاسخگوست

تلفن+98 (0)9131212730

تماس با خط‌های ویژه ما

خبرنامه

لوگوها